Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

DEPARTAMENTE
Asociatia Tineri in Viitor
A.T.I.V.


Departamentele din cadrul Asociatiei Tineri in Viitor (ATIV) sunt concepute pentru o buna functionare a intregii asociatii, pentru satisfacerea nevoilor practice si profesionale ale tinerilor implicati ca membri activi in asociatie, cat si pentru realizarea scopului propus, acela de a combina teoria acumulata in unitatile de invatamant cu practica aferenta domeniilor profesionale.
Astfel, fiecare student sau licean ce va dori sa intre in asociatie si va deveni membru activ, isi va alege unul din departamentele asociatiei in functie de domeniul sau de interes si se va dezvolta prin activitati practice, traininguri si cursuri gratuite puse la dispozitie de ATIV.
Departamentele au fost realizate pentru a putea satisface nevoile tinerilor privind experienta in domeniul dorit si pentru a putea oferi Certificate de Voluntariat conform legii (Legea nr. 78/2014 - reglementarea activitatii de voluntariat in Romania) prin care Conform art. 10 alin (2) din Legea 78/2014, voluntariatul se va considera experienta profesionala si/ sau de specialitate in functie de tipul activitatii, doar daca este realizat in domeniul studiilor absolvite.
Astfel, Departamentele Asociatiei Tineri In Viitor – ATIV sunt urmatoarele:

Departament Resurse Umane (RU)


Departamentul de Resurse Umane se ocupă cu recrutarea, formarea şi verificarea continuă a activităţilor membrilor asociaţiei. Totodată, în cadrul acestui departament are loc prima parte a procesului de selecţie pentru înscrierea în asociaţie.
Sarcina acestui departament constă în evaluarea cunoştinţelor şi a aptitudinilor tuturor membrilor asociatiei în vederea repartizării acestora în cel mai potrivit departament. Potenţialul uman este cea mai valoroasă resursă a companiei. Directorul de Resurse Umane îi va asista pe ceilalţi directori în organizarea departamentelor, în gestionarea informaţiilor legate de membri şi în schimbările organizatorice pe care le vor realiza.
Acest departament este si cel care asigura o buna comunicare intre board si membri, dar si o productivitate ridicata din partea acestora. Pe scurt, departamentul de resurse umane este „rotita” principala a unei asociatii, acesta fiind foarte folositor, indiferent de marimea organizatiei in care activeaza.

Departament Marketing


Departamentul de Marketing reprezinta imaginea asociatiei. Acesta se ocupa de imaginea interna si externa a asociatiei in randul membrilor, studentilor, partenerilor, sponsorilor si nu numai.
Promovarea corecta si prin mijloace atent selectionate, atentia sporita la mesajele transmise si conceperea unor campanii de promovare specifice grupului tinta, duce asociatia la indeplinirea obiectivelor propuse.
Corectitudinea gramaticala, un design atragator si professional alaturi de un site actualizat la zi face parte din responsabilitatile Departamentul de Marketing.

Departament Dezvoltare Continua


Departamentul de Dezvoltare Continua reprezinta motorul informativ al asociatiei. Acesta se ocupa de cautarea si informarea asupra cursurilor, trainingurilor, discutiilor tematice, workshop-urilor si a proiectelor studentesti din interiorul si din exterior asociatiei, cat si proiecte de interes general pentru tineri, atat pe domenii economice, cat si pe alte domenii solicitate.
Realizarea unui calendar lunar cu proiectele si trainingurile ce urmeaza a fi desfasurate, reprezinta o responsabilitate in cadrul acestui departament.
Postarea si promovarea cursurilor, trainingurilor, discutiilor tematice, workshop-urilor si a proiectelor studentesti, crearea evenimentelor si invitarea persoanelor este tot o sarcina a Departamentului de Dezvoltare Continua.
Acest departament poate lucra la partea de imagine si cu Departamentul de Marketing, in cazul in care in acest departament nu exista persoane cu inclinatii minime spre design, cat si pe partea de promovare a evenimentelor, cursurilor, trainingurilor, etc.

Departament Relatii Publice (PR)


Departamentul de Relatii Publice are rolul de a asigura comunicarea interna si externa a organizatiei, astfel incat, printr-o comunicare eficienta sa se castige si mentina increderea diferitelor categorii de public.
PR inseamna Public Relations. Acest domeniu, foarte inrudit cu tot ceea ce inseamna comunicare si marketing, se ocupa cu promovarea si vanzarea unor produse si servicii. Un specialist in PR, Director al Departamentului de PR este un specialist in COMUNICARE!
Cateva dintre sarcinile pe care le poate avea un astfel de departament sunt: construirea unei imagini favorabile a organizatiei, stabilirea unor bune relatii cu publicul / publicurile, rezolvarea problemelor de comunicare sau care pot fi solutionate prin comunicare, anticiparea reactiilor opiniei publice si analiza feed-back-ului, consilierea conducerii, monitorizarea presei si relatia cu mass media, coordonarea comunicarii interne, organizarea evenimentelor, identificarea problemelor organizatiei si asigurarea legaturilor comunicationale dintre conducere si publicurile interne sau externe, gestionarea, din punctul de vedere al comunicarii, a situatiilor de criza.

Departament Financiar


Departamentul Financiar are rolul de a gestiona buna functionare a Asociatiei, prin asigurarea resurselor financiare necesare desfasurarii activitatii si prin expunerea vizibila a cheltuielilor efectuate pentru o transparenta maxima la nivelul Asociatiei.
Departamentul Financiar de va ocupa de colectarea cotizatiilor de la membrii, de colectarea taxelor aferente eliberarii actelor si documentelor destinate membrilor si de eliberarea chitantelor pentru toate sumele de bani incasate.
Departamentul Financiare are responsabilitatea de a distribui, urmari completarea formularelor 2% si trimiterea lor pana la data limita convenita de lege, pentru sustinerea activitatii.
Totodata, Departamentul Finainciar va incerca sa gaseasca oportunitati de autofinantare, pe care le va impartasi conducerii si impreuna cu celelelate Departamente va conduce la sustinerea activitatii Asociatiei ATIV.

Departament Organizare Evenimente


Departamentul de Organizare Evenimente se ocupa de partea artistica si totodata de partea organizatorica a evenimentelor.
Evenimentele unei asociatii, fie ele interne sau externe sunt foarte importante pentru imaginea asociatiei. Profesionalismul si implicarea in realizarea acestora este cheia catre crearea unei imagini positive in randul tinerilor, membrilor, partenerilor, sponsorilor si nu in ultimul rand comunitatii.
Evenimentele pe care le poate organiza o Asociatie sunt impartite in mai multe categorii, de la evenimentele umanitare, la evenimentele profesionale, pana la evenimentele de relaxare si socializare destinate tinerilor studenti si membrilor asociatiei.
Astfel, rolul Departamentului de Organizare Evenimente este unul la fel de important ca si cel al celorlalte Departamente din Asociatie.

Departament IT


Departamentul de IT este un departament important pentru Asociatie, intru-cat, alaturi de celelalte departamente reprezinta imaginea asociatiei, reprezentata prin site-ul asociatiei.
Departamentul de IT are obligatia de a realiza si reactualiza site-uri web ale asociatiei, de a cunoaste platforme web pentru a putea in orice moment sa realizeze un site sau o aplicatie pentru proiectele si evenimentele asociatiei, sa aiba creativitate si viziune de ansamblu.
Totodata, Departamentul de IT se va informarea asupra proiectelor IT legate de domeniul economic, va impartasi informatiile persoanelor interesate de acest domeniu si se va ocupa de colectarea ideilor referitoare la proiectele ce se pot desfasura in Asociatie pe domeniul IT.


Tu in care departament ai dori sa intri si in ce domeniu ti-ai dori sa ai experienta?
Fii membru ATIV si hai sa invatam impreuna!

Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net