Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Curs în Programul de Contabilitate – SAGA SOFT

Se vor parcurge toate meniurile softului contabil SAGA SOFT cu punerea accentului pe domeniile de interes pentru participanții la curs.

  • 100% practic, ținut de Expert contabil cu experiență de lucru în programul SAGA SOFT;
  • preț foarte competitiv, mai ales având în vedere că ședințele se țin cu foarte puțini participanți;
  • poți pune întrebări și poți învața fără să te simți rușinat de necunoștință;
  • la final se eliberează un Certificat de participare pentru absolvirea acestui curs;
  • constă în minim 12 ore de curs, repartizate de regula în 2-3 ședințe pe săptămână a câte 2 ore, în zilele de luni până vineri.

Cursul este foarte UTIL dacă:

  • Esti tânăr fără experință practică în domeniul contabil, însă dorești să lucrezi în acest domeniu: astfel, prin participarea la acest curs cresc considerabil șansele de angajare având marele avantaj de a cunoaște să lucrezi în cel mai utilizat soft contabil din România;
  • Dacă ești persoana cu experință în domeniul contabil, însă fie nu cunoști să lucrezi în acest soft contabil, fie dorești aprofundarea / înțelegerea anumitor meniuri de interes;
  • Dacă ești antreprenor sau persoană care dorește să învețe să țină evidența primară a contabilității societății.

STRUCTURA CURSULUI

Structura cursului: practic, se vor parcurge toate meniurile softului contabil SAGA SOFT cu punerea accentului pe domeniile de interes pentru participanții la curs:

  1. Noțiuni introductive:
  • Înregistrarea și configurarea unei noi Societăți;
  • Înregistrarea unui nou Furnizor, Client, Articol, Gestiune, Grupă;
  1. Achiziții și vânzări:
  • Configurarea seriei și numerotării documentelor emise de societate;
  • Înregistrarea documentelor de Intrare (cumpărare) și de Ieșire (vânzare) de: servicii, marfă, materii prime, obiecte inventar etc.
  1. Casa, banca și deconturi:
  • Registrul de casă în lei și valută;
  • Jurnal de bancă în lei și valută;
  • Deconturi în lei și valută;
  • Cecuri, BO emise/primite.
  1. Salarii, imobilizari și cheltuieli / venituri în avans:
  • Înregistrarea unui nou salariat al societății;
  • Simularea salariului brut / net;
  • Înregistrarea concediilor de odihnă, a reținerilor din salarii și a tichetelor de masă;
  • Generarea ștatelor de salarii, fluturașilor de salariu și a pontajelor;
  • Generarea situațiilor privind concediile salariaților;
  • Eliberarea adeverințelor pentru salariați;
  • Înregistrarea Imobilizărilor și calculul amortizării;
  • Înregistrarea Cheltuielilor și veniturilor în avans.
  1. Gestiunea stocurilor:
  • Vizualizarea fișei unui articol cu toate mișcările acestuia;
  • Generarea bonului de consum;
  • Operarea transferurilor între gestiuni;
  • Generarea situației stocurilor;
  • Alte operații cu stocuri: dare în folosință obiecte inventar, inventariere, operații speciale.
  1. Gestiune: producție
  • Crearea producției finite;
  • Definirea rețetarului producției finite.
  1. Situații închidere de lună:
  • Fișă cont;
  • Balanța de verificare;
  • Registru jurnal;
  • Jurnal de cumpărări;
  • Jurnal de vânzări;
  • Situații de furnizori / clienți;
  • Situații de aprovizionări, consumuri, vânzări etc
  1. Diverse:
  • Utilizarea meniului “Contracte”;
  • Prezentarea situațiilor manageriale;
  • Salvare și restaurare bază de date SAGA SOFT;

INFORMAȚII UTILE:

  • Participanții sunt rugați să vină cu laptop personal pe care vor lucra pe toata perioada cursului, descarcând pe acesta în prima zi softul de contabilitate SAGA SOFT;
  • Cursul se ține cu maxim 8 participanți; în cazul în care nu se strange un numar de minim 5 cursanți, ne rezervăm dreptul de a amâna cursul;
  • Cursul costă 500 lei: pentru înscriere se achită 50% din valoarea cursului, iar restul cel tarziu până la finalul primei săptămâni de curs;
  • Zilele și intervalul orar la care se va ține cursul se vor stabili înainte de începerea acestuia, ținând cont și de disponibilitatea participanților.
  • Cursul durează 2 săptămâni – 3 ședințe / săptămână – fiecare ședință durează 2 ore.

ÎNSCRIERI LA: 0727 357271 (EXPERT CONTABIL)

Responsive ThemeForest Wordpress Theme Avada bigtheme.net/wordpress/themeforest/323-avada BIGtheme.net