Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Cum să-ţi construieşti un brand personal în online cu ajutorul unui blog

Proiectul semnat ATIV, “Cariera TA”, nu se opreşte aici! Săptămâna aceasta, şi-a lărgit aria domeniilor abordate şi a adus în atenţia publicului oportunitatea de a-şi construi un brand personal în online cu ajutorul unui blog.

Având în vedere ca tehnologia şi mediul online iau din ce în ce mai mult amploare în rândul noilor generaţii, participanţii s-au arătat interesaţi de subiect şi au participat activ la training.

Invitatul special a fost, de această dată, Marius Călin, care ne-a introdus în contextul bloggingului, povestindu-ne din experienţa sa profesională şi abordând fiecare detaliu al procesului de creare şi promovare a unui blog.

Primul pas important în a-ţi începe un blog, este de a şti exact ce vrei să transmiţi, cui te adresezi, cum scrii, de ce şi când. Modul de prezentare a subiectelor şi alegerea domeniului pe care vrei să-l prezinţi diferă în funcţie de audienţa aleasă, publicul de care vei fi citit fiind foarte important.

Un alt element esenţial este stabilirea unui ţel personal, unde vrei să ajungi prin ceea ce scrii, care este motivul principal pentru care ai inceput să te exprimi în mod public!

Discuţia a fost una productivă prin care, cei ce au deja un blog au învăţat importanţa promovării, iar celorlalţi le-a stârnit interesul şi curiozitatea.

Îi mulţumim invitatului nostru pentru prezenţa sa şi pentru informaţiile pe care ni le-a împărtăşit!

44

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *